完了
【11/20】一部地域におけるサービス一時休止のお知らせ
-
- 更新日時
-
- 掲載日時
お客さま各位
日ごろよりイッツコムのサービスをご利用いただきまして、誠にありがとうございます。
弊社では設備のメンテナンス作業に伴い、下記の通りサービスを一時休止させていただきます。
お客さまにはご不便をおかけし、誠に申し訳ございません。
なにとぞご理解を賜りますようお願い申し上げます。
-
- 対象エリア
-
- 町田市
- 港北区
- 緑区
-
- 対象商品サービス
-
全サービス
メンテナンス期間 | 2024年11月20日(水)0時00分~6時00分(24時間表記) |
---|---|
対象エリア | ■町田市 鶴間3,4 ■港北区 小机町 ■緑区 鴨居1,2,3,4,5,6,7 鴨居町 台村町 竹山1,2 白山1,2,3,4 東本郷1,2,3,4,5,6 三保町 |
影響 | 上記時間内に、通信に関しては180分の停波1回、数分の停波が数回発生、 放送に関しては1分の停波が数回発生いたします。 ※停止時間は前後する場合があります。 |
対象サービス詳細 | イッツコムひかり回線で、以下のサービスをご利用のお客さま <通信> ・インターネットサービス (イッツコムひかり ホームタイプ、マンションタイプ) ・ケーブルプラス電話 ・みるプラス (イッツコム回線をご利用の方) ・イッツコム テレビ・プッシュ (イッツコム回線をご利用の方) <放送> ・テレビサービス (地上デジタル放送、BSデジタル放送、FM放送も含む) ・緊急地震速報 ※サービス復旧時の手順について メンテナンスが完了した時点で、順次サービスを再開いたします。 終了予定時刻を過ぎてもインターネットに接続できない場合は、 お手数ですが以下の作業をおためしください。 ・モデムのリセット ・ルーターなどの通信機器のリセット ・パソコンの再起動やIPアドレスの再取得 くわしい復旧手順は、こちらのURLでご確認ください。 https://www.itscom.co.jp/support/userpage/thunder/service_recovery.html |
Information | Dear Customer, Thank you for continued use of our services.We will be performing maintenance. For details of maintenance period and service suspension please see below. We apologize for this disruption to your service. Thank you for your understanding. ***** Date of service disruption ***** Wednesday, November 20, 2024, from 0:00 to 6:00 (24-hour notation) ・Cable TV services During the above time period, 1-minute service suspension will occur few times. ・Other service During the above time period, 180-minutes service suspension will occur 1 time. During the above time period, few-minutes service suspension will occur few times. *Suspension time may vary. ***** Affected Area ***** ・A part of Machida-city ・A part of Kohoku-ward ・A part of Midori-ward ***** Affected Services ***** Affected Services are those which are using our cable TV lines and the services below ・Cable TV services ・Internet services ・Phone services ・iTSCOM TV PUSH services ・"milplus" service ・Earthquake Early Warning services ※Remedial measure If your Internet service has not resumed after the completion of maintenance, or you are experiencing technical difficulties, please try to reset the cable modem, the router, or other internet connection devices. |